Başkan Erkan Aydın Öğrencilere Karnelerini Verdi
- Başkan Erkan Aydın Öğrencilere Karnelerini Verdi
- Başkan Aydın, Çocukların Karne Heyecanını Paylaştı
Karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelen Osmangazi Belediye Başkanı Erkan
Aydın, çocuklara karnelerini dağıtarak sevinçlerine ortak oldu.
Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon
öğrenci, uzun ve yoğun geçen eğitim öğretim yılının ardından karne heyecanı yaşayarak yaz
tatiline başladı. Türkiye genelinde olduğu gibi Osmangazi’de de öğrencilerin karne sevinci renkli
görüntülere sahne olurken, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın çocukları bu özel
günlerinde yalnız bırakmadı.
Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Erkan Aydın, öğrencilerle yakından ilgilenerek, tatil
planlarını dinledi. Bunun yanı sıra eğitimlerinin ilk yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini
veren Başkan Aydın, satranç takımı hediye ederek, hatıra fotoğrafı taleplerini geri çevirmedi.
Ziyaret boyunca neşeli anlar yaşanırken, okul bahçesinde renkli görüntüler oluştu.
Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’nde Renkli Anlar
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, daha sonra eğitimde fırsat eşitliğini ve çocukların
çağdaş koşullarda yetişmesini önceleyen yatırımlar arasında yer alan Candan Genceroğlu Kreş
ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Osmangazi Belediye Başkan
Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte çocukların neşeli karşılamalarıyla sınıfları gezen
Başkan Aydın, öğrencilerin yıl boyunca öğrenmiş oldukları bilgilerle yapmış olduğu gösteriyi
beğeniyle izledi.
“Tüm Çocuklarımıza Güzel, Sağlıklı ve Keyifli Bir Yaz Tatili Diliyoruz”
67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ veren Başkan Aydın, çocukları tek tek tebrik
ederek, başarılarının devamını diledi. Etkinlikle konuşan Başkan Erkan Aydın, sözlerinde şu
ifadelere yer verdi:
“Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir
sohbet etme ve görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu
görmek, velilerimizin sunduğumuz hizmetlerden dolayı teşekkürlerini iletmeleri bizleri de son
derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm bu hizmetler, hem kıymetli
vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza
güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz. Bol bol eğlensinler, dinlensinler; ancak kendilerini
geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, hepsine iyi tatiller
diliyorum. Aynı zamanda özveriyle emek veren öğretmenlerimize ve tüm çalışma
arkadaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum.”
Etkinlikte Başkan Aydın ile sohbet eden bir veli ise verilen hizmetlerden duydukları memnuniyeti
dile getirerek, çocuklarını güvenle emanet ettiklerini ve emeği geçenlere yürekten teşekkürlerini
iletti.
Çocukların enerjisi ve mutluluğu ziyaret boyunca sıcak ve samimi görüntülerin oluşmasını
sağlarken, sergiledikleri performanslar ailelerinden ve öğretmenlerinden büyük alkış aldı.