Osmangazi'de Başarılı Öğrenci ve Öğretmenlerle Anlamlı Buluşma

- Osmangazi’de Başarılı Öğrenci ve Öğretmenlerle Anlamlı Buluşma
- Başkan Aydın’dan Öğrencilere Karne Hediyesi Müjdesi
- HOBA’nın Başarılı İsimleri Sukaypark’ta Ödüllendirildi
Osmangazi Belediyesi ve Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, ilçede yürütülen “Hareketli
Yaşam, Oyun ve Beceri Aktiviteleri” (HOBA) kapsamında çeşitli sosyal projelerde derece elde
eden öğrenciler ile bu projelerin öğrencilere ulaşmasında özveriyle görev yapan öğretmenleri,
düzenlenen kahvaltı programında bir araya getirdi.
Çocukların okul içi ve okul dışı etkinliklerle sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanması, özgüvenli ve
yetkin bireyler olarak yetişmesi amacıyla hayata geçirilen HOBA Projesi kapsamında öğrenciler;
futbol, atletizm, sürat koşuları, uzun atlama, yüzme ve gülle atma gibi branşlarda yıl boyunca
düzenlenen etkinliklerde kıyasıya mücadele etti. Proje sürecinde görev alan öğretmenler ile
başarı elde eden öğrenciler, Sukaypark’ta düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi.
Etkinlik öncesinde, sporun önemine dikkat çekmek amacıyla yaklaşık 30 dakikalık bir yürüyüş
gerçekleştirildi.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin
Sezen’in öncülüğünde düzenlenen motivasyon buluşmasında, öğretmenler ve öğrenciler hem
yılın yorgunluğunu attı hem de elde ettikleri başarıları birlikte kutladı.
“Gençler ve Çocuklar Geleceğe Her Yönüyle Hazırlanmalı”
Öğrenci ve öğretmenlerin HOBA faaliyetleri kapsamında yıl boyunca birçok branşta büyük emek
verdiğini belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, sözlerinde şu ifadelere yer verdi:
“Artık hepimiz biliyoruz ki eğitim yalnızca ders çalışmaktan ibaret değildir. Sosyal aktiviteler,
spor, kültür ve sanat çalışmaları da gençlerimizin gelişiminde önemli bir yere sahiptir. Kendimizi
her alanda geliştirmemiz, geleceğe daha güçlü hazırlanmamız gerekiyor. Bu anlamlı etkinliğin
gerçekleşmesinde emeği olan başta Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürümüz olmak üzere katkı
sunan herkese teşekkür ediyorum. Gençlerimizin ve çocuklarımızın geleceğe her yönüyle
hazırlanması büyük önem taşıyor. Bizler, bu anlayışla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yaz
okullarımız önümüzdeki hafta başlıyor. Yüzme havuzlarımızda, halı sahalarımızda ve kapalı
spor salonlarımızda yaz boyunca yaklaşık 5 bin gencimize spor, eğitim ve sosyal gelişim
alanlarında destek vereceğiz. Ayrıca mahallelerimizde kültür ve sanat etkinlikleri düzenleyecek,
kadınlarımıza ve gençlerimize yönelik çeşitli programlar gerçekleştireceğiz. Tüm
hemşehrilerimizin bu etkinliklerden faydalanmasını tavsiye ediyor, yaz dönemini en verimli
şekilde değerlendirmelerini diliyorum.”
“Öğrencilerimize Genç Kafe ve Sosyal Tesislerimizde İndirim Yapacağız”
Öğrencilere karne hediyesi olarak indirimler yapacaklarını aktaran Başkan Aydın, “Sukaypark
tesislerinde karne hediyesi olarak su kaydırağından yararlanmak isteyenlere yüzde 50, diğer
kafeteryalarımızda ve Genç Kafelerimizde de öğrencilerimize yüzde 20 indirim yapacağız.
Amacımız, yerel yönetim olarak Osmangazi Belediyesi’nin halkın her kesimiyle daha çok bir
arada olması ve onlara elimizden gelen katkıyı sunmasıdır. Bu proje onlardan bir tanesiydi. Yıl
boyunca sürdü, final müsabakalarına bizler de katıldık. Bugün de bunun kutlaması
diyebileceğimiz bir kahvaltıda bir aradayız. İnşallah önümüzdeki yıl daha güzel etkinliklerde yine
birlikte olacağız. Biz öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin ve okullarımızın yanındayız. Elimizdeki

imkanları sonuna kadar seferber etmeye hazırız. Öğrencilerimiz yarın karnelerini alacak.
Kendilerine şimdiden güzel bir yaz tatili diliyorum. Ama boş geçirerek değil; dinlenin, eğlenin ve
keyfini çıkarın. Ancak mutlaka kendinizi geliştirin, okuyun, spor yapın. Kendinizi hayata
hazırlayacak becerilere ve ilgi alanlarınıza şimdiden yönelin” diye konuştu.
“Başkan Erkan Aydın Bize Her Zaman Destek Oldu”
Yıl boyunca çalıştıklarını belirten Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezen de,
“Okulumuzu, ilçemizi ve ilimizi temsilen farklı çalışmalar yaptık. Normal eğitim hayatımızın
dışında fark oluşturan yarışmalarda çocuklarımız bir alanda başarı elde etti. Öğretmen ve
öğrencilerimizi bir arada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Bir yıl boyunca çalışıp
yoruldular. Biz de yıl sonunda düzenlenen organizasyonla bu yükü beraber bölelim istedik.
Güzel bir mekanda bir araya geldik. Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür
ederiz. Her zaman olduğu gibi yine bize yaptığımız çalışmalarda destek oldu” açıklamalarında
bulundu.
Programa katılan öğrenciler ise yıl boyunca “Hareketli Yaşam, Oyun ve Beceri Aktiviteleri”
(HOBA) Projesi kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerde yer almaktan ve yıl sonunda
düzenlenen bu anlamlı organizasyonda bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduklarının altını
çizdi.













Erkan Aydın osmangazibelediyesi