Anadolu’nun Ezgileri Osmangazi’de Yankılandı
- Anadolu İncisi Korosu Kısa Sürede Gönülleri Fethetti
Osmangazi Kent Konseyi bünyesinde kısa süre önce kurulan Anadolu İncisi Korosu,
Osmangazi Gösteri Merkezi’nde verdiği konserle Türk müziğinin sevilen eserlerini
sanatseverlerle buluştururken, sergilediği başarılı performansla izleyicilerden büyük alkış aldı.
Osmangazi Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Osmangazi Kent Konseyi tarafından
oluşturulan Anadolu İncisi Korosu, Osmangazi Gösteri Merkezi’nde verdiği konserle
sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Türk müziğinin sevilen eserlerinin seslendirildiği
konsere Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı
Sevim Sakallı, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, DSP İl Başkanı Mehmet Seskır,
Osmangazi Belediyesi meclis üyeleri, vatandaşlar katıldı. Salonun tamamen dolduğu gecede,
sanatseverler birbirinden özel eserlerle adeta duygu dolu bir yolculuğa çıktı.
Kısa Sürede Başarılı Performanslarıyla Takdir Topladılar
Koro tarafından seslendirilen ve yıllardır dillerden düşmeyen eserler, izleyiciler tarafından büyük
ilgi gördü. Anadolu’nun farklı kültürlerini ve ezgilerini taşıyan parçalara, salonu dolduran
vatandaşlar zaman zaman hep bir ağızdan eşlik etti. Dinleyiciler, başarılı performansları uzun
süre alkışlayarak koronun heyecanına ortak oldu. Sahne performansı, uyumları ve repertuvar
seçimleriyle dikkat çeken Anadolu İncisi Korosu, kısa sürede ortaya koyduğu başarıyla takdir
topladı. Gecede hem duygusal hem de coşkulu anlar yaşanırken, müziğin insanları bir araya
getiren güçlü etkisi bir kez daha hissedildi.
“Güzel Bir Konserdi”
Konserin ardından açıklamalarda bulunan Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı,
kısa sürede büyük bir emek ortaya koyan koro üyelerini tebrik etti. Başkan Sevim Sakallı,
“Osmangazi Kent Konseyi olarak, 2 ay önce kurduğumuz Osmangazi Kent Konseyi ile Anadolu
İncisi Koro’muzun konserini izledik. Gayet güzel dakikalar geçirdik, mutlu olduk. Bir an
dertlerimizden uzaklaşıp, kendimizi dinledik. Amatör bir çalışma olmasına rağmen güzel bir
konserdi. 2 aylık bir çalışmada bu kadar başarılı olmaları gerçekten takdire değer. Kendilerini
kutluyorum. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a, koromuza ve tüm katılımcılarımıza
teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer ve Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim
Sakallı, alkışlarla ödüllendirdikleri Anadolu İncisi Korosu’nu tebrik ederek çiçek takdim etti.
BURSA
Yayınlanma: 20 Haziran 2026 - 23:14
Anadolu'nun Ezgileri Osmangazi'de Yankılandı
BURSA
20 Haziran 2026 - 23:14
İlginizi Çekebilir





